8 jan.

Snabbjobb - intervaller

Nu har vi kommit hem från stugan igen. Skolan har börjat och allt är igång kan man säga.

Idag passade jag på att köra några intervaller med Malin.
6 stycken gånger 500 m och 30 sek vila mellan varje.
Körde runt 2.10 min/km med henne.
Ganska lungt, men mer behövs inte för nu tycker jag.

Travade i ett snabbare tempo i ca 200 m en gång för att se hur hennes trav fungerade.
Det märks att hon har skor på sig.
Hon rullade knappt något alls och ökade fint. Traven var jättebra helt enkelt.

Nu har jag ju kört Malin i ca 2 veckor med huva och checkbett...
Jag tycker att det har fungerat jättebra!
Hon har verkligen börjat mogna och allt går framåt.
Idag såg jag hur duktig hon har blivit. Hon stannar inte av när man kör, och att slå i vagnen, det är helt glömt. :)

Riktigt bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0