24 jan.

Distans träning.

Dagens körtur blev distans träning.
Min mamma tipsade mig och jag tyckte att det lät som en bra idé. Det var ju ett tag sen nu.

Med distans träning menar jag att bara trava i lagomt tempo i några kilometer. :)

Jag selade på henne vagnen och körde iväg.
Jag trodde faktiskt att hon skulle vara lite bråkig om man tänker tillbaks på hur hon var förr.
Men med både dövhuvan och checkbettet så skulle det kanske inte hända så mycket.
Och som jag trodde.
Hon skötte sig jättebra!!! :D
Hon som aldrig brukar vilja trava iväg bort från hemmet, gjorde det alldeles perfekt idag! :)
Hon lyssnade på drivningen och travade på väldigt fint. Hon stannade aldrig av, saktade aldrig av till skritt heller.
Det enda som hon lyckades göra var att börja trava lite sakta och tveka lite smått, men hon höll igång traven och började trava ordentligt snabbt därefter! :D
Det är verkligen underbart när man får se framsteg som dessa.

Hon har verkligen mognat till! :)
BRA JOBBAT!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och bra jobbat Emma!! Tänk om vi en dag får se henne i Elitkampen :).



Kram!

/Sandra

2009-01-25 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0