21 jan.

Snabbjobb

Dagens träning bestod av 8 intervaller á 500 m och 30 sek vila.
Malin var pigg och glad och travade fint! :)
Tyvärr så hade det snöat ca 5 cm på vägen. Det ledde till att vi lyckades sladda här och där.
Men annars gick det bara bra!

Idag testade jag även att köra utan dövhuvan. Checkbettet fick sitta kvar.
Men jag tänkte se hur hon skötte sig utan mössan.

Hon hade öronen framåt under hela turen och bjöd på bra!
Hon verkade faktiskt bli lite piggare utan mössan.
Hon busade inte heller. Utan skötte sig helt okej.

Men jag tror ändå att jag kommer at fortsätta köra med huvan ett tag. :)
Den verkar ju hjälpa. Hon mognar ju sakta men säkert.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0